- tel.: 42 235 31 95
- fax.: 42 235 31 96
- szkolenia@izbapodatkowa.pl
Zapraszamy do kontaktu
W informacjach sprzed tygodnia informowaliśmy Państwa o projekcie z dnia 2 października 2012 r. rozporządzenia Ministra Finansów zmieniającego rozporządzenie w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług.
Zgodnie z tym projektem rozporządzenie miało wejść w życie 1 grudnia 2012 r., a więc o miesiąc wcześniej niż termin wynikających z wcześniejszych zapowiedzi Ministerstwa Finansów. Informacja o takim terminie wejścia w życie ww. rozporządzenia pojawiła się na stronie internetowej Ministerstwa Finansów w dniu 10 października 2012 r. Materiały wraz z cotygodniowym mailem do Państwa zostały przygotowane w dniu 11 października 2012 r.
W następnym dniu po ich przygotowaniu i rozesłaniu, tj. 12 października 2012 r. w godzinach popołudniowych na stronach Ministerstwa Finansów pojawiła się informacja o kolejnym projekcie rozporządzenia Ministra Finansów zmieniającego rozporządzenie w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług. Kolejny projekt ww. rozporządzenia był datowany na 10 października 2012 r. Wynika z niego, że terminem wejścia w życie ww. przepisów dotyczących faktur jest 1 stycznia 2013 r., a nie tak jak wynikało z poprzedniego projektu 1 grudnia 2012 r. jednakże materiały dotyczące ww. zmiany wskazujące grudniową datę wejścia w życie przepisów zostały już do Państwa przesłane i nie udało się jej zmienić.
Wskazana wyżej data zmiany przepisów dotyczących faktur nie była więc spowodowana błędem z naszej strony, lecz szybkością zmian jakie projektuje Ministerstwo Finansów. Niemniej jednak za całe zmieszanie serdecznie przepraszamy.
Zobacz szkolenie:

